DAGELIJKS BANKIEREN

Samy, uw virtuele assistent

PRAKTISCH

Uw virtuele assistent

Hulp nodig bij uw dagelijkse bankzaken? Samy, uw virtuele assistent, weet raad met uw vragen in Easy Banking App en Easy Banking Web.

UW VOORDELEN

24/7 bereikbaar

U krijgt antwoord op uw vragen, op elk moment, 24/7. Samy antwoordt direct, via een beveiligde verbinding.

MEER INFO

Download Easy Banking App

Ontdek meteen wat Samy voor u kan doen! Hebt u Easy Banking App nog niet? Download de app nu en beheer uw geldzaken heel makkelijk, waar en wanneer u wil.

Stel uw vraag aan Samy! Gebruikt u de app nog niet?Download Easy Banking App

Technologie die nooit stilstaat

Samy leert bij en wordt slimmer. De assistent is gespecialiseerd in vragen over dagelijks bankieren en zal beetje bij beetje met meer zaken kunnen helpen. Met steeds grotere precisie.

Op smartphone, tablet of computer, Samy staat voor u klaar!

Samy in Easy Banking App

  • Praat met Samy over zijn favoriete onderwerpen: kaarten, rekeningen, betalingen …
  • Samy gidst u door de app: hij toont hoe u uw limieten kunt verhogen, uw kaarten kunt blokkeren, een schadegeval aangeeft …
  • Hebt u geen antwoord op uw vraag gekregen? Dan brengt Samy u telefonisch in contact met de juiste expert.

Samy in Easy Banking Web

  • U hebt een vraag over dagelijks bankieren? Stel ze, en Samy zoekt het antwoord op in de veelgestelde vragen (FAQ).
  • Of u nu ingelogd bent op Easy Banking Web of niet, u roept Samy op met de knop ‘Hulp nodig’.
  • Als Samy geen antwoord voor u heeft, stelt hij u voor om live te chatten met een medewerker van het Easy Banking Centre.

Chat met Samy in Easy Banking App

1

Meld u aan

Meld u aan in uw Easy Banking App.

2

Klik op de tab ‘Communicatie’

En kies ‘Hulp en contact’.

3

Selecteer de optie ‘Chatten met Samy’

Stel nu uw vraag.

Enkele voorbeelden en tips

Enkele tips

Volg deze tips zodat Samy uw vraag begrijpt en zo nauwkeurig mogelijk kan antwoorden:

  • Gebruik eenvoudige, korte zinnen.
  • Mogelijk vraagt Samy u zelf om verduidelijking.
  • Of u kunt uw vraag opnieuw stellen met andere woorden.

Voorbeelden van vragen

  • “Ik ben mijn kaart kwijt.”
  • “Ik wil de limiet van mijn kaart verhogen.”
  • “Ik wil een schadegeval aangeven.”
  • “Ik wil een brandverzekering.”

Voorgestelde oplossingen

Als de oplossing iets is wat u zelf kunt doen, stelt Samy dat altijd als eerste voor.

Als dat niet kan, verwijst de virtuele assistent u door naar een expert van het Easy Banking Centre, naar onze website of een ander platform.

Altijd aan uw zijde

  • Zelf uw bankzaken regelen

    Via onze digitale kanalen beheert u uw rekeningen, kaarten, betalingen, beleggingen, verzekeringen … helemaal zelf, waar en wanneer u wil en in alle veiligheid.

    Meer weten

  • Een expert aan de lijn

    Een praktische of dringende vraag? Onze adviseurs staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Zij helpen u graag verder.

    Meer weten

  • Easy Banking App

    Met uw mobile banking app kunt u uw saldo checken, overschrijvingen doen of een vriend(in) iets terugbetalen. Waar en wanneer u wil, op uw smartphone of tablet.

    Meer weten

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: