
Enkele tips
Volg deze tips zodat Samy uw vraag begrijpt en zo nauwkeurig mogelijk kan antwoorden:
- Gebruik eenvoudige, korte zinnen.
- Mogelijk vraagt Samy u zelf om verduidelijking.
- Of u kunt uw vraag opnieuw stellen met andere woorden.
Hulp nodig bij uw dagelijkse bankzaken? Samy, uw digitale assistent, weet raad met uw vragen in Easy Banking App.
U krijgt antwoord op uw vragen, op elk moment, 24/7. Samy antwoordt direct, via een beveiligde verbinding.
Ontdek meteen wat Samy voor u kan doen! Hebt u Easy Banking App nog niet? Download de app nu en beheer uw geldzaken heel makkelijk, waar en wanneer u wil.

Samy leert bij en wordt slimmer. De assistent is gespecialiseerd in vragen over dagelijks bankieren en zal beetje bij beetje met meer zaken kunnen helpen. Met steeds grotere precisie.
Meld u aan in uw Easy Banking App.
Stel nu uw vraag.
Volg deze tips zodat Samy uw vraag begrijpt en zo nauwkeurig mogelijk kan antwoorden:
Samy leidt u door de app en toont u hoe u uw kaartlimieten kunt verhogen, uw kaarten (de)blokkeren, een schadegeval aangeven …
Als Samy niet kan helpen, verwijst de digitale assistent u via chat of per telefoon door naar een expert van het Easy Banking Centre. Of naar onze website of een ander platform.

Via onze digitale kanalen beheert u uw rekeningen, kaarten, betalingen, beleggingen, verzekeringen … helemaal zelf, waar en wanneer u wil en in alle veiligheid.

Een praktische of dringende vraag? Onze adviseurs staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Zij helpen u graag verder.

Met uw mobile banking app kunt u uw saldo checken, overschrijvingen doen of een vriend(in) iets terugbetalen. Waar en wanneer u wil, op uw smartphone of tablet.
Sessienummer: