DAGELIJKS BANKIEREN

Een expert aan de lijn

PRAKTISCH

Een team van specialisten

Een dringende vraag? Advies nodig? Bel ons. Onze experts helpen u met plezier verder. En dat bovenop de persoonlijke service van uw vertrouwde kantoor.

UW VOORDELEN

Ruime openingsuren

Contacteer ons wanneer het u past, zelfs buiten de kantooruren. Onze adviseurs zijn tijdens de week bereikbaar van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

MEER INFO

Via telefoon of videogesprek

Een dringende vraag? Via onze beveiligde telefoonverbinding hebt u meteen de juiste expert aan de lijn. Voor meer uitgebreid advies maken we graag een afspraak voor een videogesprek.

Een expert aan de lijn

Voor uw dagelijkse verrichtingen of omdat u advies wilt bij een verzekering, belegging of project. Onze adviseurs zijn er voor u.

Voor uw dagelijkse verrichtingen

U hebt een vraag over uw rekening, uw kaart of een bepaalde verrichting? U hebt hulp nodig bij het gebruik van Easy Banking App of Easy Banking Web? Onze experts staan voor u klaar!

Verzekeren, beleggen, een project?

Wilt u een check-up van uw verzekeringen, praten over de financiering van een project, uw spaargeld wakker schudden of uw pensioen voorbereiden? Ook dan kunt u rekenen op onze specialisten.

In nauwe samenwerking met uw kantoor

De adviseurs van het Easy Banking Centre en uw persoonlijke adviseur werken nauw samen om u zo efficiënt mogelijk te helpen, binnen en buiten de kantooruren. Tijdens de week of op zaterdag, er is altijd iemand beschikbaar die uw dossier kent.

Bij u in de buurt

12 locaties over 10 steden in heel België. Brussel, Antwerpen, Gent, Leuven, Hasselt, Kortrijk, Charleroi, Luik, Bergen, Jambes … ook geografisch zijn onze adviseurs altijd vlakbij.

Contacteer ons

Via Easy Banking App

Contacteer ons via Easy Banking App en krijg meteen een expert aan de lijn.

  • meld u aan op Easy Banking App
  • klik op het Communicatie icoon onderaan het scherm
  • klik op Easy Banking Centre

U krijgt meteen de juiste expert aan de lijn die toegang heeft tot uw gegevens, via een beveiligde verbinding.

Via Easy Banking Phone

Met uw klantnummer en uw persoonlijke code van vijf cijfers staat u in rechtstreeks contact met onze adviseurs via 02 762 60 00.

Easy Banking Phone is een beveiligde telefoonverbinding. Erg handig wanneer u in alle veiligheid uw saldo wilt checken of een overschrijving wilt doen met uw gsm of vaste telefoon. U hebt nog geen code? 

Lees hier hoe u een code aanmaakt

Via de Community

In de Community kunt u 24/7 terecht voor een antwoord op al uw vragen, dankzij de unieke samenwerking tussen klanten en medewerkers van de bank.

U vindt niet wat u zoekt? Stel uw vraag aan de Community en krijg het juiste antwoord. Aarzel niet om ook anderen te helpen en uw ervaringen te delen.

Stel uw vraag aan de Community

IN VIDEO
Contacteer ons via Easy Banking App
U krijgt meteen de juiste expert aan de lijn die toegang heeft tot uw gegevens, via een beveiligde verbinding.
Krijg meteen een expert aan de lijn
Onze adviseurs staan voor u klaarBel 02 762 60 00

Telefoonnummers voor elke situatie

Specifieke hulp nodig?

  • Als Priority klant kunt u contact opnemen met uw persoonlijke adviseur James via Priority by James op 02 433 41 69.
  • Voor Private Banking klanten bieden we een ruimere toegankelijkheid aan via Private Banking by James op 02 433 40 51.
  • Als ondernemer contacteert u onze persoonlijke adviseurs op 02 433 43 31.

Ook interessant voor u

  • Online toegang tot uw bank

    Uw saldo checken? Een factuur betalen? Een rekeninguittreksel bekijken? Met Easy Banking App en Easy Banking Web regelt u uw banzaken in enkele klikken. Via een beveiligde toegang tot uw online bank regelt u alles waar u ook bent. Thuis of aan de andere kant van de wereld.

    Ontdek uw online bank

     

  • Zonder u te verplaatsen met videogesprek

    Kunt u zich niet verplaatsen? Een drukke werkdag achter de rug? Maak een afspraak voor een videogesprek met uw adviseur en maak het uzelf gemakkelijk. Via een beveiligde verbinding geniet u dezelfde expertise als in uw kantoor. Uw kunt een videogesprek inplannen tijdens de week van 9 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 20 uur. Op zaterdag is dat van 9.30 tot 12.30 uur.

    Ontdek het videogesprek

     

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: