Tips voor houders van een zakelijke creditcard
Wanneer u uw kaart ontvangt, is deze al geactiveerd. De eerste transactie moet worden uitgevoerd op een terminal met de PIN-code of op een geldautomaat.
Als een kaart niet werkt of geblokkeerd is, moet de kaarthouder contact opnemen met de helpdesk op +32 (0)2 205 85 85.
Beheer van uw kaart
Het beheer van deze kaart gebeurt voornamelijk online, via Easy Banking Business via uw kaartbeheerder.
PIN-code wijzigen
Wilt u uw PIN-code wijzigen? Dat kan op de meeste geldautomaten in België.
Problemen met de kaart
- Beschadigde of defecte kaart: Neem contact op met uw kaartbeheerder.
- Verlies of diefstal van de kaart: Neem onmiddellijk contact op met Card Stop op +32(078)170170 of uw kaartbeheerder.
- Vergeten of drie foutieve PIN-pogingen: Neem contact op met uw kaartbeheerder.
Transacties en klachten
- Een transactie aanvechten: Neem eerst contact op met de handelaar. Als u niet tevreden bent, dient u een klacht in via mijnkaart.be
- Een duplicaat van uw maandelijkse rekeningafschrift krijgen: Vraag een duplicaat aan via mijnkaart.be
Verzekeringen
Een beroep doen op de kaartverzekering: Neem contact op met Europ Assistance via
+32 (2)541 91 98
Voordelen
De nieuwe versie van Easy Banking Business Mobile biedt de houder van een zakelijke creditcard toegang tot een reeks functionaliteiten zonder dat hij een Easy Banking Business-profiel nodig heeft. De kaartbeheerder kan de limieten aanpassen, (de)blokkeren, vervangen of sluiten van kaarten, contactgegevens beheren en transacties raadplegen.
Hulp en ondersteuning
Hebt u vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk op +32 (2)565 05 00 (van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00) of per e-mail naar ebb@bnpparibasfortis.com.
