Ik ben mijn smartphone, tablet of smartwatch kwijt. Wat nu?

  1. Neem contact op met uw mobiele operator en laat uw simkaart blokkeren.
  2. Meld u aan in Easy Banking Web, ga naar Instellingen > Toegang tot onze apps en verwijder het toestel via het prullenbakicoontje. OF bel ons op +32 2 433 41 6Wij halen dan het toestel waarmee u zich in Easy Banking App aanmeldt meteen uit onze lijst. Zo voorkomt u dat iemand die uw code raadt, zich kan aanmelden in de app.
  3. Heeft u de functie ‘Vind mijn apparaat’ geactiveerd? Blokkeer uw toestel dan meteen!
  4. Werd uw toestel gestolen? Doe dan aangifte bij de politie.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: