Hoe kan ik een betalingsverzoek betalen via Wero?

• Via een melding op uw smartphone

Als iemand u een betalingsverzoek verstuurt, krijgt u hiervan meteen een melding op uw smartphone. Druk op deze melding. U wordt doorgestuurd naar Easy Banking App. Voer uw 4-cijferige code in. U ziet vervolgens het betalingsverzoek (wie u het verzoek stuurt en het bedrag). U kunt de betaling accepteren door elektronisch te tekenen met uw 4-cijferige code of u kunt de betaling weigeren. Hebt u betaald? Dan ontvangt u een bevestiging dat het geld overgemaakt is.
 

• Onder 'Mijn diensten', 'Taken en berichten' in Easy Banking App:

Wanneer u op 'Taken en berichtent' drukt, krijgt u een samenvatting te zien van het betalingsverzoek (het bedrag en wie u het verzoek stuurt). Als u naar het volgende scherm gaat, kunt u de betaling accepteren door elektronisch te tekenen met uw 4-cijferige code of kunt u de betaling weigeren. Hebt u betaald? Dan ontvangt u een bevestiging dat het geld is overgemaakt.
 

• Via een 'Belangrijke taak'-melding op uw inlogscherm in Easy Banking App

Ga naar uw inlogscherm in Easy Banking App. Druk op de 'Belangrijke taak'-melding die verschijnt. U ziet vervolgens het betalingsverzoek (wie u het verzoek stuurt en het bedrag). U kunt de betaling accepteren door elektronisch te tekenen met uw 4-cijferige code of u kunt de betaling weigeren. Hebt u betaald? Dan ontvangt u een bevestiging dat het geld overgemaakt is.
 

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?