Hoe kan ik een betalingsverzoek betalen via Wero?

• Via een melding op uw smartphone

Als iemand u een betalingsverzoek verstuurt, krijgt u hiervan meteen een melding op uw smartphone. Druk op deze melding. U wordt doorgestuurd naar Easy Banking App. Voer uw 4-cijferige code in. U ziet vervolgens het betalingsverzoek (wie u het verzoek stuurt en het bedrag). U kunt de betaling accepteren door elektronisch te tekenen met uw 4-cijferige code of u kunt de betaling weigeren. Hebt u betaald? Dan ontvangt u een bevestiging dat het geld overgemaakt is.
 

• Onder 'Mijn diensten', 'Taken en berichten' in Easy Banking App:

Wanneer u op 'Taken en berichtent' drukt, krijgt u een samenvatting te zien van het betalingsverzoek (het bedrag en wie u het verzoek stuurt). Als u naar het volgende scherm gaat, kunt u de betaling accepteren door elektronisch te tekenen met uw 4-cijferige code of kunt u de betaling weigeren. Hebt u betaald? Dan ontvangt u een bevestiging dat het geld is overgemaakt.
 

• Via een 'Belangrijke taak'-melding op uw inlogscherm in Easy Banking App

Ga naar uw inlogscherm in Easy Banking App. Druk op de 'Belangrijke taak'-melding die verschijnt. U ziet vervolgens het betalingsverzoek (wie u het verzoek stuurt en het bedrag). U kunt de betaling accepteren door elektronisch te tekenen met uw 4-cijferige code of u kunt de betaling weigeren. Hebt u betaald? Dan ontvangt u een bevestiging dat het geld overgemaakt is.
 

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: