Schadeaangifte: uw kredietkaart
2 min
Is uw kaart gestolen of bent u ze kwijt? Contacteer Card Stop op 078 170 170.
Alles wat u moet weten om uw schade aan te geven
Wij begeleiden u stap voor stap, op basis van het type kredietkaart dat u hebt en de dekkingen die de kaart biedt.
- U werd het slachtoffer van kredietkaartfraude?
- U moet noodgedwongen uw (zaken)reis annuleren?
- Uw onlineaankoop werd niet geleverd of stemt niet overeen met uw bestelling?
- Een aankoop met uw kaart is beschadigd of werd gestolen?
- U vertrekt op vakantie en u hebt autopech?
- U wordt ziek en moet gerepatrieerd worden tijdens een vakantie die u hebt betaald met een betaalmiddel van BNP Paribas Fortis?
Niet gevonden wat u zocht? Ga terug naar de overzichtspagina
Waar kunt u terecht om uw schade aan te geven?
Visa Classic:Vul het online aangifteformulier in. Of bel gratis naar +32 2 664 45 25 van 9 tot 12 uur en van 14 tot 17 uur. |
Mastercard Gold:Is uw kaart kwijt of gestolen of bent u het slachtoffer van kaartfraude? Doe aangifte via mijnkaart.be. Moet u een franchise betalen na tussenkomst van Worldline? Vul dit online aangifteformulier in om een beroep te doen op uw verzekering. Of bel gratis naar +32 2 664 45 25 van 9 tot 12 uur en van 14 tot 17 uur. |
Mastercard World Platinum / World Elite:Vul het online aangifteformulier in. Bent u ziek of moet u uw reis annuleren? Stuur dan volgende twee bijkomende documenten mee met het aangifteformulier: het medisch attest (in te vullen door de arts) en het standaard medisch attest ziekte en de toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens van medische aard. Bent u het slachtoffer van kaartfraude? Ga naar mijnkaart.be en kies de optie ‘Betwisten van een aankoop’. Of neem contact met ons op via PrivilegeConnect (van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur) op het nummer |
Mastercard World Priority:Vul het online aangifteformulier in. Bent u ziek of moet u uw reis annuleren? Stuur dan volgende 2 bijkomende documenten mee met het aangifteformulier:
Let op: stuur het aangifteformulier naar de betrokken dienst (vermeld op het formulier) binnen de 8 kalenderdagen vanaf de datum van het incident. Bent u het slachtoffer van kaartfraude? Ga naar mijnkaart.be en kies de optie ‘Betwisten van een aankoop’. |
Visa Business Blue:Neem contact op met Europ Assistance: Via e-mail naar het adres claims@europ-assistance.be (aankoopgarantie, garantie voor aankoop via internet …) Of per post aan het adres van de verzekeraar |
Mastercard Business Silver:Neem contact op met Europ Assistance: Bel voor dringende hulp naar +32 2 541 91 98. Via e-mail naar het adres claims@europ-assistance.be (aankoopgarantie, garantie voor aankoop via internet …) of help@europ-assistance.be (reisbijstand, vertraagde vlucht, schade aan huurwagen …) |
Mastercard Business Premium en Mastercard Business Prestige:Voor Cash Advance: +32 2 541 91 98 Aangifte Schade huurwagens, Verzekering bescherming tegen misbruik, Aankoopverzekering, Aankoopverzekering internet
Specifiek voor Mastercard Business Prestige:Voor dringende hulp in het kader van uw reisverzekering: +32 2 541 91 98 - help@europ-assistance.be Voor IT assistance (24u/24 en 7d/7): +32 2 533 75 75 of help@europ-assistance.be Aangifte Reisverzekering, Vertraagde vlucht, Bagageverzekering |
