Uw mening telt

Vertel het ons

U verwacht een foutloze service van uw bank. Terecht.

Soms gaat het evenwel eens mis en bent u niet tevreden. Blijf er niet mee zitten als u ontevreden bent. Vertel het ons.

U krijgt onze onverdeelde aandacht. Bovendien zoeken wij naar een snelle oplossing.

U vindt alle gratis mogelijkheden hieronder of u kunt ze uitgebreid nalezen in onze brochure.

Neem eerst contact op met uw vertrouwde gesprekspartner

Hij of zij kent u het best. Daarom is hij of zij ook het best geplaatst om samen met u een oplossing uit te zoeken.

Praat u er graag over met iemand anders of vult u liever online een formulier in?

  • Bel naar 02 762 60 00, van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
  • Vul het formulier in. Deel geen vertrouwelijke informatie.

Gelieve het formulier enkel te gebruiken om een ontevredenheid te melden. Voor vragen kan u steeds terecht bij uw vertrouwde gesprekspartner of kantoor.

U gaat niet akkoord met de voorgestelde oplossing?

Dien dan uw klacht in bij de afdeling klachtenmanagement

U kunt ook opnieuw gebruik maken van ons online aangifteformulier en duidelijk vermelden dat uw klacht al door de bank is behandeld.

U gaat nog niet akkoord met de voorgestelde oplossing?

Als u het niet eens bent met de voorgestelde oplossing, kunt u zowel als particulier, zelfstandige of als bedrijf contact opnemen met Ombudsfin (ombudsdienst voor financiële geschillen) of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Wij raden u echter sterk aan om eerst de hieronder vermelde websites te raadplegen voor meer details.

Betreft uw klacht een bankproduct? Gelieve dan uw klacht te sturen naar:

Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen

Betreft uw klacht een verzekeringsproduct?  Gelieve dan uw klacht te sturen naar:

Ombudsman van de Verzekeringen

Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook het formulier op de site van Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting invullen.

Wanneer kunt u een antwoord verwachten?

Wij stellen alles in het werk om u zo spoedig mogelijk een antwoord te bezorgen. In afwachting van ons antwoord bezorgen wij u binnen de 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Naargelang de aard van de klacht vindt u in dit ontvangstbewijs de termijn waarbinnen u een antwoord kunt verwachten (doorgaans maximaal 1 maand).

Als we meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, ontvangt u van ons, voor het einde van de oorspronkelijk aangekondigde termijn, informatie over het verloop van uw dossier en een nieuwe deadline.

Bij wie kunt u terecht om een suggestie te doen? Of om een compliment te geven?

Uw ideeën voor de verbetering van onze diensten en producten zijn bijzonder welkom. De specialisten kwaliteitszorg kijken uit naar uw mening.

Klik op een van de links hieronder:

Wij kennen graag uw mening

BNP Paribas Fortis wil weten wat zijn klanten denken. Daarom geven wij geregeld opdrachten voor marktonderzoek. Dankzij uw deelname kunnen wij onze service verbeteren.

Wordt u gevraagd voor een marktonderzoek en heeft u hier vragen bij?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: