DAGELIJKS BANKIEREN

Ontdek de Universele Bankdienst

PRAKTISCH

Toegankelijke bank

Als bank zijn we er ook voor wie digitaal bankieren niet zo vanzelfsprekend is. 

Dankzij de Universele Bankdienstrekening kunt u uw geldzaken ook op een niet-digitale manier regelen aan het loket in een postkantoor, zonder afspraak, in een BNP Paribas Fortis-kantoor, op afspraak, of telefonisch via het Easy Banking Centre.

UW VOORDELEN

Manueel en digitaal bankieren

Met deze betaalrekening kunt u 60 manuele verrichtingen per jaar uitvoeren, zoals geldopnemingen in euro en Europese overschrijvingen op papier.

Voert u bepaalde verrichtingen toch liever digitaal uit? Dat kan, want via de Universele Bankdienstrekening zijn ook Easy Banking App en Web voor u beschikbaar.

MEER INFO

Open uw betaalrekening

Doe uw aanvraag voor de opening van een Universele Bankdienstrekening gewoon bij een medewerker in het dichtstbijzijnde postkantoor, BNP Paribas Fortis-kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.

Wat is er inbegrepen?

Voor 5 euro per maand zijn volgende zaken inbegrepen in de Universele Bankdienstrekening:

  • één betaalrekening in euro
  • de kosten voor het beheren van de betaalrekening
  • één debetkaart per houder (maximum 2 per rekening) met de dienst geldopneming in euro en betalingen bij handelaars in euro binnen de Europese Economische Ruimte
  • beheerskosten van de debetkaart(en)
  • 60 manuele verrichtingen per jaar, zoals geldopnemingen in euro, Europese overschrijvingen op papier, overschrijvingen in euro of het bestellen en/of de uitgifte van cheques via een adviseur aan het loket van een postkantoor of BNP Paribas Fortis-kantoor, of telefonisch via het Easy Banking Centre. Voert u meer dan 60 manuele verrichtingen per jaar uit? Dan wordt u per bijkomende manuele verrichting €1 aangerekend.
  • op eenvoudig verzoek, de rekeninguittreksels via verzending per post aan het tarief vermeld op de tarieflijst of gratis via onze digitale kanalen Easy Banking Web en Easy Banking App

Hebt u een klacht?

Met al uw klachten over onze producten en/of diensten kunt u terecht bij BNP Paribas Fortis nv – Klachtenbeheer – Warandeberg 3, 1000 Brussel of per e-mail op klachtenbeheer@bnpparibasfortis.com.

Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing kunt u een klacht indienen bij Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen – North Gate II, Koning Albert II-laan 8 (Bus 2), 1000 Brussel of per e-mail via ombudsman@ombudsfin.be.

Open uw Universele Bankdienstrekening in een postkantoor, BNP Paribas Fortis-kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.

Ontdek onze andere rekeningen

U kunt ook kiezen voor een andere oplossing om uw geldzaken te beheren.

  • Ontdek het Easy Go Pack

    Een pack voor uw eenvoudige dagelijkse bankzaken met heel wat opties naar keuze. Doet u uw verrichtingen liever aan het loket? Graag een extra debetkaart? Optimaliseer uw pack volgens uw behoeften door er opties aan toe te voegen. Zo betaalt u alleen voor de diensten en producten die u echt nodig hebt.

    Meer weten

  • Ontdek het Easy Guide Pack

    Het pack waarmee u in alle gemoedsrust uw dagelijkse bankzaken beheert. En dankzij de vele opties kunt u het volledig aan uw behoeften aanpassen: extra betaalrekeningen, extra debetkaarten, onbeperkte manuele verrichtingen …

    Meer weten

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: