Als bank zijn we er ook voor wie digitaal bankieren niet vanzelfsprekend is. Met de Universele Bankdienstrekening regelt u uw geldzaken op een niet-digitale manier.
Met deze betaalrekening kunt u voor manuele verrichtingen zoals geldopnemingen in euro, bestelling en uitgiftes van cheques en Europese overschrijvingen op papier terecht bij een adviseur in het kantoor of op afstand in het Easy Banking Centre.
Doe uw aanvraag voor de opening van een universele bankdienstrekening eenvoudig bij een medewerker, in uw dichtstbijzijnde kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.
Voor 5 euro per maand zijn volgende zaken inbegrepen in de Universele Bankdienstrekening:
Vooraleer u uw Universele Bankdienstrekening opent, lees eerst deze documenten:
Met al uw klachten over onze producten en/of diensten kunt u terecht bij BNP Paribas Fortis nv – Klachtenbeheer – Warandeberg 3, 1000 Brussel of per e-mail op klachtenbeheer@bnpparibasfortis.com.
Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing kunt u een klacht indienen bij Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen – North Gate II, Koning Albert II-laan 8 (Bus 2), 1000 Brussel of per e-mail via ombudsman@ombudsfin.be.
U kunt ook kiezen voor een andere oplossing om uw geldzaken te beheren.
Tot 3 betaalrekeningen, 1 debetkaart per persoon en per rekening en 1 Visa Classic kredietkaart*. Alles om uw dagelijkse verrichtingen eenvoudig en vlot te beheren.
Tot 3 betaalrekeningen, 1 debetkaart en 2 kredietkaarten* per persoon, met de keuze tussen een Mastercard Gold kredietkaart inclusief 4 verzekeringen of een Visa Classic kredietkaart. Daarbovenop is er het Premium Bonus getrouwheidsprogramma.
*Onder voorbehoud van aanvaarding van uw aanvraag.
©2023 BNP Paribas Fortis
Sessienummer: