DAGELIJKS BANKIEREN

Ontdek de Universele Bankdienst

PRAKTISCH

Toegankelijke bank

Als bank zijn we er ook voor wie digitaal bankieren niet vanzelfsprekend is. Met de Universele Bankdienstrekening regelt u uw geldzaken op een niet-digitale manier.

UW VOORDELEN

Onbeperkt manueel

Met deze betaalrekening kunt u voor manuele verrichtingen zoals geldopnemingen in euro, bestelling en uitgiftes van cheques en Europese overschrijvingen op papier terecht bij een adviseur in het kantoor of op afstand in het Easy Banking Centre.

MEER INFO

Open uw betaalrekening

Doe uw aanvraag voor de opening van een universele bankdienstrekening eenvoudig bij een medewerker, in uw dichtstbijzijnde kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.

Wat is er inbegrepen?

Voor 5 euro per maand zijn volgende zaken inbegrepen in de Universele Bankdienstrekening:

  • één betaalrekening in euro
  • de kosten voor het beheren van de betaalrekening
  • één debetkaart per houder (maximum 2 per rekening) met de dienst geldopneming in euro en betalingen bij handelaars in euro binnen de Europese Economische Ruimte
  • beheerskosten van de debetkaart(en)
  • de uitvoering van doorlopende betalingsopdrachten en domiciliëringen
  • onbeperkt aantal manuele verrichtingen per jaar, inclusief geldopneming in euro aan het loket van onze kantoren, Europese overschrijvingen op papier of overschrijvingen in euro via een adviseur aan het loket of op afstand via het Easy Banking Centre, bestellen en uitgifte van cheques
  • op eenvoudig verzoek, de rekeninguittreksels via verzending per post aan het tarief vermeld op de tarieflijst of gratis via onze digitale kanalen Easy Banking Web en Easy Banking App

Hebt u een klacht?

Met al uw klachten over onze producten en/of diensten kunt u terecht bij BNP Paribas Fortis nv – Klachtenbeheer – Warandeberg 3, 1000 Brussel of per e-mail op klachtenbeheer@bnpparibasfortis.com.

Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing kunt u een klacht indienen bij Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen – North Gate II, Koning Albert II-laan 8 (Bus 2), 1000 Brussel of per e-mail via ombudsman@ombudsfin.be.

Open uw Universele Bankdienstrekening bij een medewerker, in uw dichtstbijzijnde kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.Bel 02 433 41 33

Ontdek onze andere rekeningen

U kunt ook kiezen voor een andere oplossing om uw geldzaken te beheren.

  • Comfort Pack

    Tot 3 betaalrekeningen, 1 debetkaart per persoon en per rekening en 1 Visa Classic kredietkaart*. Alles om uw dagelijkse verrichtingen eenvoudig en vlot te beheren.

    Ontdek het Comfort Pack

  • Premium Pack

    Tot 3 betaalrekeningen, 1 debetkaart en 2 kredietkaarten* per persoon, met de keuze tussen een Mastercard Gold kredietkaart inclusief 4 verzekeringen of een Visa Classic kredietkaart. Daarbovenop is er het Premium Bonus getrouwheidsprogramma.

    Ontdek het Premium Pack

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: