Als bank zijn we er ook voor wie digitaal bankieren niet vanzelfsprekend is. Met de Universele Bankdienstrekening regelt u uw geldzaken op een niet-digitale manier.
Met deze betaalrekening kunt u voor manuele verrichtingen zoals geldopnemingen in euro, bestelling en uitgiftes van cheques en Europese overschrijvingen op papier terecht bij een adviseur in het kantoor of op afstand in het Easy Banking Centre.
Doe uw aanvraag voor de opening van een universele bankdienstrekening eenvoudig bij een medewerker, in uw dichtstbijzijnde kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.
Voor 5 euro per maand zijn volgende zaken inbegrepen in de Universele Bankdienstrekening:
Vooraleer u uw Universele Bankdienstrekening opent, lees eerst deze documenten:
Met al uw klachten over onze producten en/of diensten kunt u terecht bij BNP Paribas Fortis nv – Klachtenbeheer – Warandeberg 3, 1000 Brussel of per e-mail op klachtenbeheer@bnpparibasfortis.com.
Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing kunt u een klacht indienen bij Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen – North Gate II, Koning Albert II-laan 8 (Bus 2), 1000 Brussel of per e-mail via ombudsman@ombudsfin.be.
U kunt ook kiezen voor een andere oplossing om uw geldzaken te beheren.
Een pack voor uw eenvoudige dagelijkse bankzaken met heel wat opties naar keuze. Doet u uw verrichtingen liever aan het loket? Graag een extra debetkaart? Optimaliseer uw pack volgens uw behoeften door er opties aan toe te voegen. Zo betaalt u alleen voor de diensten en producten die u echt nodig hebt.
Het pack waarmee u in alle gemoedsrust uw dagelijkse bankzaken beheert. En dankzij de vele opties kunt u het volledig aan uw behoeften aanpassen: extra betaalrekeningen, extra debetkaarten, onbeperkte manuele verrichtingen …
*Onder voorbehoud van aanvaarding van uw aanvraag.
©2024 BNP Paribas Fortis
Sessienummer: