Waarom worden mijn klant- en debetkaartnummer niet bewaard in Easy Banking Web?

Dit zijn mogelijke redenen:

  1. U vinkte het vak bij Dit profiel onthouden niet aan tijdens het aanmelden.
  2. U werkt in de incognitomodus of privémodus van uw browser. Hierdoor worden alle cookies en bewaarde gegevens automatisch verwijderd wanneer u het venster sluit.
  3. U duidde in de instellingen van uw browser aan dat cookies en andere sitegegevens periodiek verwijderd moeten worden.
  4. U werkt met beveiligingssoftware die automatisch cookies en andere sitegegevens blokkeert of verwijdert.
  5. Er is een probleem met uw browser. Door een browserreset uit te voeren, kan u het probleem mogelijk oplossen.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: