Ik ben verhuisd of kreeg een nieuwe identiteitskaart. Wat nu?
Om uw persoonlijke gegevens bij te werken, gaat u naar een CASH-Punt en toont u uw Belgische elektronische identiteitskaart. Alleen de pincode van uw debetkaart wordt gevraagd voor deze bewerking. De update van uw gegevens gebeurt op een eenvoudige, snelle en beveiligde manier.
U kunt deze update ook uitvoeren via Easy Banking Web, mits u beschikt over een Belgische elektronische identiteitskaart en een compatibele identiteitskaartlezer. Let op: de kaartlezer die door de bank wordt verstrekt, is niet ontworpen om identiteitskaarten te lezen.
Hier zijn de stappen om uw gegevens bij te werken via Easy Banking Web:
1. Sluit de elektronische identiteitskaartlezer aan op uw computer.
2. Meld u aan bij Easy Banking Web.
3. Klik op het profielpictogram naast uw naam rechtsboven en selecteer Persoonlijke gegevens.
4. Klik op Gegevens wijzigen.
5. Kies voor Bijwerken en volg de instructies op het scherm.
6. Uw adres van domicilie en de details van uw identiteitskaart worden onmiddellijk bijgewerkt.
Als u geen Belgische elektronische identiteitskaart heeft, neem dan contact op met het Easy Banking Centre via de Easy Banking App of met uw Easy Banking Phone-code (5 cijfers). U kunt ook een afspraak maken in een van onze kantoren.
Belangrijk: als u uw identiteitskaart laat lezen, wordt alleen uw officiële adres van domicilie opnieuw geregistreerd en bijgewerkt. Uw postadres is afzonderlijk van uw identiteit en kan alleen handmatig door u worden gewijzigd. Bij verhuizing vergeet u niet om zowel uw adres van domicilie als uw nieuwe postadres te controleren en deze aan ons door te geven.
