Ik ben mijn smartphone, tablet of smartwatch kwijt. Wat nu?

1. Neem contact op met uw mobiele operator en laat uw simkaart blokkeren.
 
2. Meld u aan in Easy Banking App of Easy Banking Web om het toestel te verwijderen. Zo voorkomt u dat iemand die uw code raadt, zich kan aanmelden in de app. In Easy Banking Web klikt u bovenaan rechts op het icoon naast uw naam > Parameters > Toegang tot onze apps om het toestel te verwijderen. Via Easy Banking App (voorlopig enkel mogelijk voor Android) ga je naar Instellingen > Beveiliging > Toestellen met onze apps het toestel te verwijderen uit de lijst.
 
U kan ons ook bellen op +32 433 41 65. Wij halen dan het toestel waarmee u zicht aanmeldt in Easy Banking App uit onze lijst.
 
3. Heeft u de functie ‘Vind mijn apparaat’ geactiveerd? Blokkeer uw toestel dan meteen!
 
4. Werd uw toestel gestolen? Doe dan aangifte bij de politie.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: