Wat gebeurt er als ik tijdens mijn aankoop problemen ondervind?

Als u uw internetverbinding verliest of als er een technische fout optreedt tijdens het kiezen of betalen van uw ticket, moet u het aankoopproces opnieuw doorlopen.
Maak u geen zorgen als uw internetverbinding wegvalt na een succesvolle betaling. Uw ticket is beschikbaar zodra uw verbinding hersteld is.
Als uw betaling gelukt is, maar het ticket niet is uitgegeven door een technisch probleem, sturen we u een e-mail om u op de hoogte te brengen van het probleem. Indien van toepassing zal een terugbetaling worden uitgevoerd.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: