Kan ik de limieten van mijn kredietkaart aanpassen? Hoe?

U kunt de limieten van uw kredietkaart eenvoudig en snel beheren in Easy Banking.

In de Easy Banking App:

  1. Log in op de Easy Banking App.
  2. Tik op Mijn diensten en vervolgens op Rekening en kaarten.
  3. Tik op de aan de rekening gekoppelde kaarten, selecteer uw kredietkaart en tik op het tandwiel.
  4. Onder Limieten, tik op Betalingen en geldopnemingen.
  5. Selecteer Tijdelijke limiet kiezen.
  6. Selecteer een periode. Uw nieuwe limiet is geldig tot het einde van de gekozen periode.
  7. Kies een limiet en tik op Tekenen om te bevestigen. Uw nieuwe limiet is onmiddellijk beschikbaar.

In Easy Banking Web op een computer of tablet:

  1.  Log in op Easy Banking Web.
  2. Klik op Rekening en kaarten en vervolgens op Mijn kaarten.
  3. Klik op de horizontale balken rechts van uw kaart en kies Wijzigen.
  4. Kies Mijn limieten. Op deze pagina kunt u uw tijdelijke en permanente limieten aanpassen.
  5. Kies de gewenste limiet, klik op Volgende en bevestig met uw debetkaart en kaartlezer.

Goed om te weten voor een aanpassing van de limiet via Easy Banking: 

  • De nieuwe tijdelijke limiet is onmiddellijk beschikbaar via de Easy Banking App. Wijzigt u uw tijdelijke limiet via Easy Banking Web? Dan wordt deze actief na 2 werkdagen. De limiet is beschikbaar tot het einde van de gekozen period
  • Een permanente verhoging van de limiet van uw kredietkaart moet worden gecontroleerd en goedgekeurd. Daarom kan het langer duren om deze limiet te verkrijgen als u deze online aanvraagt.
  • Kredietkaarten hebben een aparte limiet voor contante opnames. Onafhankelijk van de gekozen limiet kunt u maximaal 620 euro opnemen per periode van 4 dagen. Contante opnames zijn ook beperkt tot 8 opnames per periode van 4 dagen en tot 1000 euro per periode van 7 opeenvolgende dagen. De bank kan hier niets aan veranderen.
  • Als een Optiline aan uw kredietkaart is gekoppeld, kan de limiet alleen worden aangepast via de klantenservice van Optiline. U kunt hen bereiken op 02 508 44 40.

Voor hogere limieten en voor permanente wijzigingen van de limieten, belt u het Easy Banking Centrum via Hulp en contact en vervolgens Info en contact in de Easy Banking App. Gebruikt u de app niet? Bel ons op +32 2 762 20 00 en identificeer uzelf met uw klantnummer en uw Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?