Ik kan mijn kaart niet koppelen aan Payconiq by Bancontact. Waarom niet?

U krijgt een foutmelding over uw kaart, uw rekening, uw identiteitsgegevens of de bank:

  1. U moet eenmaal met uw kaart in een winkel betalen. Pas nadien kan u contactloos en online betalen en kan u uw kaart aan Payconiq by Bancontact koppelen.
  2. Controleer of u de stappen met de kaartlezer juist hebt uitgevoerd.
  3. Er is mogelijk een probleem met uw zichtrekening of debetkaart. Contacteer het Easy Banking Centre via Communicatie in Easy Banking App of op +32 2 762 60 00.

U ziet de een website van de bank, maar u krijgt een foutmelding, een blanco pagina, of er gebeurt niets:

Installeer Google Chrome op uw toestel en stel dit in als standaardbrowser.

Bel ons als deze redenen niet de oorzaak zijn.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: