Ik heb mijn nieuwe debetkaart ontvangen. Wat nu?

Uw kaart is stuk of vervallen?
  1. Uw pincode en kaartnummer blijven dezelfde.
  2. Betaal 1 keer met uw kaart in een winkel. Daarna kan u uw kaart ook contactloos en in de winkel gebruiken.
  3. Wijzig uw kaartgegevens in webshops, betaalapps en abonnementen (bv. voor streaming) waaraan u uw kaart koppelde.
 
U bent uw kaart kwijt of ze werd gestolen?
  1. Heeft u uw kaart geblokkeerd en vervangen via Easy Banking App? Dan heeft u meteen in de app een nieuwe pincode gekozen. Indien niet, dan ontving u een sms of een bericht in Easy Banking met instructies om een pincode te kiezen. Koos u uw code niet binnen de 7 dagen? Dan kreeg u per post een nieuwe code.
  2. Betaal eenmaal met uw kaart in een winkel. Nadien kan u uw kaart ook contactloos en in de winkel gebruiken. 
  3. Wijzig uw kaartinfo bij webshops, betaalapps en abonnementen (bv. voor streaming) waaraan u uw kaart koppelde.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?