De pincode van mijn debetkaart is geblokkeerd. Wat nu?

Deblokkeer de pincode van uw debetkaart meteen via Easy Banking App:

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Ga naar Mijn diensten en vervolgens Rekeningen en kaarten.
  3. Tik op de kaarten die gekoppeld zijn aan de rekening en selecteer de gewenste kaart. Druk op Deblokkeren of bekijken.
  4. Tik op Deblokkeren en bevestig met uw Easy Banking code.

Gebruik uw kaart nadien eenmaal aan een geldautomaat van onze bank. Het volstaat om uw pincode in te toetsen. Nadien kan u uw kaart opnieuw online en in de winkel gebruiken.

Gaat het om een kredietkaart of maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel dan het Easy Banking Centre via Hulp en contact, dan Doe-het-zelf in Easy Banking App of bel + 32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: