Schadeaangifte: uw woning of bedrijfspand
2 min
Alles wat u moet weten om uw schade aan te geven
Bent u het slachtoffer van waterschade, stormschade, brand, vandalisme, natuurramp, … of diefstal (gedekt door de aanvullende waarborg Diefstal in de brandverzekering)? Een dringende herstelling aan uw woning of bedrijfspand dringt zich op? We helpen u stap voor stap op weg.
Niet gevonden wat u zocht? Ga terug naar de overzichtspagina
Waterschade, stormschade, brand, vandalisme, diefstal of natuurramp
- Er is een leiding gesprongen in uw badkamer en er is waterschade?
- Het dak van uw woning of bedrijfspand raakte beschadigd door een storm?
- Er is ingebroken bij u of in uw bedrijf?
- Er brak brand uit in uw woning en/of bedrijfspand?
- Uw gootsteen is verstopt? De verwarmingsketel start niet? Het toilet blijft lopen? (via de optionele waarborg Pack Woning & Assist+)
- U verloor de sleutels van uw woning of bedrijfspand?
- Vandalen hebben uw woning of bedrijfspand beschadigd?
- Uw zonnepanelen werden gestolen of beschadigd?
Waar kunt u terecht om uw schade aan te geven?
|
Voor uw privéverzekeringen Online Niet-dringende aangiftes regelt u het best online via het onlineformulier in Easy Banking App (Communicatie > Hulp en contact > Schade aangeven) of Easy Banking Web. U kunt eenvoudig en snel foto’s en documenten aan uw dossier toevoegen om de afhandeling te versnellen. Telefonisch Bel Teleclaims op het nummer: Contacteer ons bij voorkeur telefonisch wanneer het gaat om dringende bijstand of herstellingen. |
|
Voor uw professionele verzekeringen Neem bij voorkeur contact op met uw Adviseur Professionele Verzekeringen. Is die niet beschikbaar, dan kunt u bellen naar +32 2 433 43 39 (van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur). |
