Wanneer ontvang ik mijn cashback?

We keren alle cashbacks die u in de voorgaande periode verdiende maandelijks in één keer uit. Het geld wordt de maand volgend op de validatie van de cashback automatisch overgeschreven op de betaalrekening waarmee je je aankoop hebt betaald. U kunt zien hoeveel u hebt bespaard via de rubriek Historiek in uw Easy Banking App.
Voorbeeld: als u een aankoop deed in januari en er een cashback werd gedetecteerd, heeft deze de status 'in behandeling'.  Zodra de validatieperiode is verstreken (tussen 14 en 30 dagen), verandert de status van uw cashback naar gevalideerd (bedrag in het groen geschreven). In dit geval bent u er zeker van dat u voor deze cashback wordt betaald in de maand volgend op de validatie (in februari of maart, afhankelijk van de validatiedatum).

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: