Kan ik de kostenoptie van mijn betaling kiezen in Easy Banking Web? 

Nee, de kostoptie wordt door ons bepaald en kadert in ons transparantiebeleid. Binnen de EEA zone (conform de Europese PSD2 regelgeving) + het Verenigd Koninkrijk en het brits kroonbezit is dit steeds ‘gedeeld’. Hierbij komt het volledig bedrag steeds bij de begunstigde bank terecht, afhankelijk van het akkoord van de begunstigde met zijn bank kunnen er nog wel kosten aangerekend worden aan de begunstigde.

Buiten de bovenstaande landen is de kostenoptie steeds ‘OUR' en zijn deze dus volledig voor de opdrachtgever. Dit wilt zeggen dat andere banken geen kosten mogen afhouden van het bedrag dat gestuurd is richting de begunstigde.

Als je een betaling wil doen met een andere kostenoptie kan je deze nog steeds via manuele invoering in een kantoor of via de klantenservice.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: