Ik ontving een nieuwe debetkaart maar heb geen 11-cijferige startcode ontvangen. Wat nu?

De 11-cijferige startcode ontvangt u enkele dagen voor de ontvangst van uw nieuwe debetkaart via sms. Deze code laat u toe om uw nieuwe debetkaart te activeren.

U heeft uw startcode niet ontvangen? Neem dan eenvoudig contact op met het Easy Banking Center via het menu Communicatie, dan Hulp en contact in Easy Banking App. Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons dan op het nummer +32 2 762 60 00 met je klantnummer en je Easy Banking code bij de hand.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: