Ik heb mijn nieuwe debetkaart ontvangen. Wat nu?

Uw kaart is stuk of vervallen?
  1. Uw pincode en kaartnummer blijven dezelfde.
  2. Betaal 1 keer met uw kaart in een winkel. Daarna kan u uw kaart ook contactloos en in de winkel gebruiken.
  3. Wijzig uw kaartgegevens in webshops, betaalapps en abonnementen (bv. voor streaming) waaraan u uw kaart koppelde.
 
U bent uw kaart kwijt of ze werd gestolen?
  1. Heeft u uw kaart geblokkeerd en vervangen via Easy Banking App? Dan heeft u meteen in de app een nieuwe pincode gekozen. Indien niet, dan ontving u een sms of een bericht in Easy Banking met instructies om een pincode te kiezen. Koos u uw code niet binnen de 7 dagen? Dan kreeg u per post een nieuwe code.
  2. Betaal eenmaal met uw kaart in een winkel. Nadien kan u uw kaart ook contactloos en in de winkel gebruiken. 
  3. Wijzig uw kaartinfo bij webshops, betaalapps en abonnementen (bv. voor streaming) waaraan u uw kaart koppelde.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: