Hoe kan ik mijn verrichtingen en het beschikbare saldo van mijn kredietkaart raadplegen?

In Easy Banking App:

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Druk onderaan op Mijn diensten en kies voor Rekeningen en kaarten.
  3. Tik op de kaarten die gekoppeld zijn aan de rekening en selecteer uw kredietkaart.
  4. Hier ziet u uw uitgavenlimiet en uw beschikbaar saldo. Bij Huidige periode ziet u de betalingen die u deze maand met uw kredietkaart heeft gedaan.
  5. Door te tikken op Vorige periode, ziet u uw uitgaven van de voorbije maand. Tikt u op een specifieke verrichting, dan krijgt u meer details te zien.

In Easy Banking Web op een computer of een tablet:

  1. Meld u aan in Easy Banking Web.
  2. Selecteer in het linkermenu op Rekeningen en kaarten en kies voor Mijn kaarten.
  3. Klik op het nummer van uw kredietkaart.
  4. Hier ziet u uw uitgavenlimiet en uw beschikbaar krediet. Bij Lopende periode ziet u de betalingen die u deze maand met uw kredietkaart hebt gedaan.
  5. Door te tikken op Vorige periode, ziet u uw uitgaven van de voorbije maand. Door op een verrichting te klikken, krijgt u meer details te zien.
  6. Zoekt u uw uitgavenstaten of wilt u verrichtingen van een eerdere periode bekijken? Dat kan via Zoomit.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: