Hoe kan ik me aanmelden in Easy Banking met een nieuwe debetkaart of hoe maak ik een nieuw profiel aan?

Maakt u gebruik van Easy Banking App? Hou er rekening mee dat u maximaal een profiel per toestel kan aanmaken.

Uw huidige profiel voor de app blijft werken, ook wanneer uw debetkaart vervangen wordt.

Wilt u toch een nieuw profiel voor Easy Banking App aanmaken? Dat kan dit als volgt:

  1. Open Easy Banking App en druk bovenaan rechts op de drie punten.
  2. Kies Profiel en druk op het vuilnisbakje of op Verwijderen.

Een nieuwe debetkaart ontvangen? Dan wijzigt u uw profiel in Easy Banking Web via de volgende stappen:

  1. Meld u aan in Easy Banking Web.
  2. Klik op Aanmelden met kaartlezer.
  3. Klik rechts van je debetkaartnummer op Wijzigen.
  4. Vul het nieuwe kaartnummer in en klik op Bevestigen.
  5. Volg de stappen met je debetkaart en kaartlezer. Nadien kan je ook opnieuw aanmelden via Itsme.

Een nieuw profiel aanmaken in Easy Banking Web:

  1. Meld u aan in Easy Banking Web.
  2. Kies voor Aanmelden met een ander profiel.
  3. Op dit scherm kan u een profiel selecteren door erop te klikken. U kan er ook voor kiezen om een profiel te verwijderen of een nieuw aan te maken.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: