Mijn kaart werd ingeslikt door een geldautomaat. Wat nu?

 U kan uw debetkaart direct blokkeren en vervangen in uw Easy Banking App:

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Klik op Mijn diensten, daarna op Kaarten en kies de debetkaart die u wilt vervangen.
  3. Klik op Definitief blokkeren of vervangen.
  4. Geef aan of de kaart kwijt of gestolen is.
  5. Bevestig de blokkering en kies vervolgens de pincode van uw nieuwe kaart.
  6. Bevestig dat u de kaart wenst te vervangen.


Maakt u geen gebruik van Easy Banking App?

Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170. 
U krijgt automatisch een nieuwe kaart, een pincode en een sms met instructies om uw kaart in gebruik te nemen.
Betaal met uw nieuwe kaart in een winkel. Nadien kan u ook contactloos en online betalen. U kan uw pincode wijzigen aan een geldautomaat.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: