Worden de gesprekken met de telefonische assistent opgenomen?

Wanneer u met de spraakassistent communiceert, kunnen uw gesprekken worden opgenomen. Zoals bij elk op artificiële intelligentie gebaseerd systeem, worden soms interacties (ongeveer 1%) gebruikt om de tool te trainen en te verbeteren.

Hiervoor gebruiken we alleen interacties met de spraakassistent en geen gesprekken met onze experts.

De gegevens worden geanonimiseerd en gecategoriseerd. Voor de ontwikkeling van de spraakassistent doen we beroep op een externe partner die wereldleider is op dit vlak. Het is onmogelijk voor hen om te weten wie een gesprek voerde.

Uw gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld en respect voor uw privacy is dan ook gegarandeerd.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: