Indien u uw debetkaart definitief wil blokkeren.
U kan uw debetkaart direct blokkeren en vervangen in uw Easy Banking App:
1. Meld u aan in Easy Banking App.
2. Tik op Mijn diensten, daarna op Rekeningen en kaarten.
3. Tik op de kaarten die gekoppeld zijn aan de rekening en kies de debetkaart die u wilt vervangen.
4. Druk op Definitief blokkeren of vervangen.
5. Geef aan of de kaart kwijt of gestolen is.
6. Bevestig de blokkering en kies vervolgens de pincode van uw nieuwe kaart.
7. Bevestig dat u de kaart wenst te vervangen.
Maakt u geen gebruik van Easy Banking App of wil u een kredietkaart blokkeren en vervangen?
1. Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170.
2. Geef het verlies of de diefstal binnen de 24 uur aan bij de politie (ook in het buitenland).
U krijgt automatisch een nieuwe kaart.
U ontvangt per post een nieuwe pincode van de nieuwe kaart.
Kaart ontvangen? Voltooi de activering van uw kaart door ze eenmaal te gebruiken in een fysieke winkel. U kan uw pincode wijzigen via een geldautomaat.
Uw kaart tijdelijk blokkeren zodat u nog tijd hebt om ze te zoeken? Dat kan via Easy Banking App.
1. Meld u aan in Easy Banking App.
2. Tik op Mijn diensten en op Kaarten.
3. Kies uw kaart. Koos u een kredietkaart? Druk dan op het tandwiel om uw kaartinstellingen te openen.
4. Schakel de tijdelijke blokkering in of uit.
Vind meteen het antwoord op uw vraag door Samy, de virtuele assistent van uw bank.
Chat met een van onze adviseurs:
Tijdens de openingsuren
(ma-vrij 7-22u, za 9-17u)
02 762 60 00
Buiten de openingsuren
Een Community gecreëerd voor en door onze klanten. Want als we elkaar helpen, heeft iedereen er baat bij!
Sessienummer:
©2024 BNP Paribas Fortis