U hebt een probleem tijdens een verrichting of met uw debetkaart of kredietkaart aan een CASH-punt?

Als uw kaart werd ingeslikt, kan u ze blokkeren in de app:
1. Meld u aan in Easy Banking App.
2. Ga naar Mijn diensten en dan Rekeningen en kaarten.
3. Tik op de kaarten die gekoppeld zijn aan de rekening en selecteer uw debetkaart.
4. Tik op Definitief blokkeren en vervangen en kies Ik ben ze kwijt.
 
Gaat het over iets anders? Bel het Easy Banking Centre voor meer info via Communicatie, dan Hulp en contact in Easy Banking App. Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons dan op +32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: