Ik kan niet betalen met mijn professionele debetkaart. Wat nu?

Dit zijn mogelijke oorzaken:

  1. U overschreed de limiet van uw kredietkaart.
  2. Er staat een bedrag gereserveerd op uw kaart. Bijvoorbeeld een waarborg voor een hotel of huurwagen.
  3. De uitgavenstaat van vorige maand werd nog niet vereffend.
  4. Uw kredietkaart is stuk.

U kan uw saldo en de limieten van uw kredietkaart nakijken in Easy Banking App en viaEasy Banking Web op een computer of tablet.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: