Hoe kan ik een domiciliëring laten terugbetalen?

Tot 8 weken na de betaling kan u een terugbetaling vragen via Easy Banking App en Easy Banking Web.

Na 8 weken kan u een terugbetaling vragen via uw kantoor.

In Easy Banking App:

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Tik op Mijn diensten en op Domiciliëringen.
  3. Selecteer uw rekening.
  4. Tik op Uitgevoerd.
  5. Kies een domiciliëring en tik op Terugbetaling vragen.
  6. Bevestig uw aanvraag.

In Easy Banking Web op een computer of tablet:

  1. Raadpleeg de historiek van uw domiciliëringen.
  2. Kies een betaling en klik op Terugbetaling vragen.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: