Dankzij Assist weet u in geval van nood steeds wat te doen en wie te contacteren.

Contact

Back

Meer weten? Gewoon vragen!

Back

Bel ons op het nummer 02 433 41 41 van maandag tot vrijdag (van 7u tot 22u) en zaterdag (van 9u tot 17u) of stuur ons een e-mail naar info.be@hellobank.com.

In nood? Hier vindt u een aantal nummers die u kan contacteren!

Back

Het algemeen noodnummer: 112.

Card stop: 070 344 344

Algemeen nummer van de politie: 101.

Het Hello team: 02 433 41 41

Digital Protect

Back

Ontdek Digital Protect

Back

Weet je hoeveel geld je smartphones, tablet-pc's, digitale camera's en andere mobiele apparaten waard zijn? En hoe je ze de beste bescherming geeft?

Elk gezin heeft tal van mobiele apparaten die ook vaak buitenshuis meegenomen worden. En buitenshuis zijn ze allerminst veilig. Met de nieuwe verzekering Digital Protect zijn alle mobiele apparaten van je gezin gedekt voor de belangrijkste risico's zoals

Jouw voordelen

U hebt Digital Protect en wilt een schadegeval aangeven? Dit is wat u moet doen.

Back

Een schadegeval?

Contacteer onmiddellijk de onderstaande dienst:

Vragen?

Het Hello Team wil ze graag beantwoorden:

U bent het slachtoffer van fraude

Back

Vermoeden frauduleuze operaties

Back

Wat doet u eerst?

Meld de (potentiële) fraude bij de politie via het algemeen nummer 101.

Misbruik via internet

Back

Wat doet u eerst?

Vals geld

Back

Wat doet u eerst?

Indien u een vals of verdacht bankbiljet in uw bezit heeft, dient u:

Het biljet zal door de bevoegde diensten van de Nationale Bank worden onderzocht en worden terugbetaald als blijkt dat het echt is.

Let op: het in omloop of opnieuw in omloop brengen van valse coupures is wettelijk strafbaar.