Servicegaranties

Wat maakt een klant van een bank tevreden? Kwalitatief hoogstaande producten, uiteraard. Maar wij zetten ons ook elke dag in om onze klanten een optimale service te geven. Daar mag u vast op vertrouwen, want we hebben die filosofie in een reeks Servicegaranties gegoten.

 

Komen wij onze beloofde service niet (of niet tijdig) na, dan ontvangt u een vastgelegde financiële vergoeding. En natuurlijk komen wij de belofte alsnog na ook.

Wanneer krijgt u uw vergoeding?

Meteen nadat u hebt gemerkt dat wij onze Servicegarantie niet hebben nagekomen laat u het ons weten. Hebt u gelijk, dan ontvangt u snel en zonder discussie uw vergoeding.

 

De 8 Servicegaranties

Servicegarantie 1

Financieringen voor privé-doeleinden zijn onmiddellijk ter beschikking.

Uw vergoeding: 5 EUR.

Servicegarantie 2

Bijstandsverlening in het kader van Top Woning/Home&Assist+, aangepakt of afgesproken binnen de 48 uur.

Uw vergoeding: 200 EUR.

Servicegarantie 3

American Express-kaart verloren of gestolen? Binnen de 48 uur ligt er een vervangkaart voor u klaar. In België of in het buitenland.

 Uw vergoeding: 5 EUR.

Servicegarantie 4

Het recentste overzicht van uw Effectenrekening onmiddellijk beschikbaar in om het even welk kantoor, Private Banking Centre of via PC banking (tijdens een PC banking-sessie).

Uw vergoeding: 5 EUR.

Servicegarantie 5

Nationale overschrijving tussen BNP Paribas Fortis-rekeningen: het bedrag is nog dezelfde dag ter beschikking op de rekening van de begunstigde.

Voorwaarden:

  • De overschrijving wordt voor 17.00 uur uitgevoerd via Self banking, Phone banking of PC banking.
  • Er staat voldoende geld op de zichtrekening waarvan u de overschrijving uitvoert.

Uw vergoeding: 5 EUR.

Servicegarantie 6

TeleClaims(*) is telefonisch bereikbaar 7 dagen op 7, 24 uur op 24.

Uw vergoeding: 5 EUR.

Servicegarantie 7

Bij de afsluiting van een autoverzekering, Top Woning of Top Familiale ontvangt u uw polis onmiddellijk in
Is een beslissing van de hoofdzetel vereist? Dan garandeert AG Insurance een antwoord aan binnen de 2 bankwerkdagen.
Uw vergoeding: 5 EUR.

Servicegarantie 8

Koppel aan uw pensioenspaarplan (bank- of verzekeringsproduct) de modaliteit 'fiscale aanpassing' en we garanderen u dat jaarlijks het nieuwe geïndexeerde maximumbedrag van de aangeduide betaalrekening afgehaald wordt voor belegging in uw pensioenspaarplan of Pension Invest Plan.

Uw vergoeding: 5 EUR.

 

Er staan voortdurend nieuwe Servicegaranties op stapel. Want we blijven ons aanbod evalueren met het oog op een maximale gebruiks- en klantvriendelijkheid. 

 

(*)TeleClaims is onze schaderegelingsdienst. Hebt u via BNP Paribas Fortis een Auto-, Woning- of Familiale Verzekering bij AG Insurance? Dan kunt u ons bij schade bellen op 0800 960 40. U krijgt onmiddellijk praktische hulp en bijstand en uw schadegeval wordt direct behandeld. Teleclaims is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

 

 
 
Servicegaranties

  
 

Afdrukken