Uw mening telt

Uw mening is heel belangrijk voor ons. Net als uw suggesties voor de verbetering van onze diensten en producten. Net als een complimentje op zijn tijd…

  • Uw eerste aanspreekpunt voor suggesties, opinies en felicitaties is uiteraard uw vertrouwde gesprekspartner in uw kantoor.
  • Binnen BNP Paribas Fortis is een voortdurende kwaliteitszorg een prioriteit van de eerste orde. Wenst u uw suggesties enz. te delen met de verantwoordelijken van de betrokken diensten voor kwaliteitszorg, dan kunt u hen een mailtje sturen. Daartoe hebben we enkele eenvoudige formulieren klaargezet:
  • BNP Paribas Fortis hecht veel belang aan de mening van zijn klanten. Daarom organiseren wij geregeld enquêtes die peilen naar hun mening, hun wensen en hun behoeften. Omdat wij uw mening onbevooroordeeld willen horen, besteden wij die enquêtes uit aan onafhankelijke bureaus voor marktonderzoek. Wij zijn u dankbaar als u aan deze telefonische of schriftelijke enquêtes wilt deelnemen. Zo helpt u ons de service van BNP Paribas Fortis te verbeteren. Heel belangrijk: onze enquêtes zijn volledig anoniem en enquêteurs zullen nooit vragen stellen naar vertrouwelijke informatie, pincodes, aanmeldingscodes voor PC banking enz.

 

U hebt een klacht? Meld het ons.

BNP Paribas Fortis besteedt veel aandacht aan klachten. Zo kunnen we onze diensten en producten optimaliseren en fouten in de toekomst vermijden.

U hebt een klacht? Aarzel niet. Wij nemen elke klacht ernstig en zoeken naar een oplossing binnen de week. Intussen houden we u op de hoogte van het verloop van de procedure.

 

Bij wie kunt u terecht?

  • Uw relatiebeheerder of kantoordirecteur is uw vertrouwenspersoon. Hij of zij kent u het best. Logisch dus dat u uw vraag of probleem eerst aan hem of haar voorlegt. Meestal komt er tijdens dit gesprek al een oplossing uit de bus. Is dat niet het geval? Dan bevestigt uw vertrouwenspersoon ontvangst van uw klacht en bezorgt hij uw dossier aan onze medewerkers die u kunnen verder helpen.

 

  • Past het niet om langs te gaan in uw kantoor? Geen probleem! Bel onze klantendienst of vul het online aangifteformulier in:

 

Opgelet: in tegenstelling tot PC banking is deze omgeving niet beveiligd. Vul geen vertrouwelijke of financiële gegevens in!

 

  • U gaat niet akkoord met de voorgestelde oplossing op uw klacht ? Neem dan schriftelijk (via brief of fax) contact op met de het Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis:

BNP Paribas Fortis NV
Klachtenmanagement

Warandeberg 3

1000 Brussel
Fax: 02 228 72 00

 

  • De oplossing van het Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis kan u niet overtuigen? Leg uw dossier dan schriftelijk (via brief, e-mail of fax) voor aan:
    • Voor bankproducten:

Bemiddelingsdienst Banken - Krediet - Beleggingen
Belliardstraat 15-17, Bus 8
1040 Brussel
Tel: +32 2 545 77 70
Fax: +32 2 545 77 79

E-mail: ombudsdienst@OmbFin.be

    • Voor verzekeringsproducten:

Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare, 35
1000 Brussel
Tel: +32 2 547 58 71
Fax:+32 2 547 59 75

E-mail: info@ombudsman.as

 

 
image_195

   

Afdrukken