Klant worden bij BNP Paribas Fortis

Klant worden bij BNP Paribas Fortis is kiezen voor een bank die


  • naar u luistert;
  • altijd en overal bereikbaar is;
  • u duidelijke informatie geeft;
  • een partner is voor uw projecten;
  • zich actief engageert.

 

Zichtrekening op maat

 

U zoekt een zichtrekening die u biedt wat u nodig hebt? Dus niet zomaar een standaardproduct? Gelijk hebt u: als schoenen maar in één maat zouden bestaan, dan liep u vast rond met pijnlijke voeten…

  1. Vraag online een afspraak in één van kantoren van BNP Paribas Fortis. 
  2. In het kantoor luistert één van onze adviseurs aandachtig om een duidelijk beeld te hebben van wat u nodig hebt. En stelt u dan de beste formule voor.
  3. U stapt buiten met een bankkaart waarmee u meteen aan de slag kunt en … de geruststelling dat u de beste keuze hebt gemaakt.

Klant worden bij BNP Paribas Fortis Private Banking


BNP Paribas Fortis Private Banking biedt haar cliënten oplossingen op maat voor een globale vermogensaanpak. Voor de dagelijkse praktijk betekent deze integrale vermogensaanpak:

 

  • een efficiënte en duurzame aanwezigheid aan uw zijde,
  • een gepast antwoord op al uw financiële behoeften,
  • een bewezen expertise op alle onderdelen van vermogensbeheer en dat op een tegelijk lokale en internationale schaal.

 

Cliënt worden bij BNP Paribas Fortis Private Banking

U komt van een andere bank?

 

Wij regelen voor u alle administratieve formaliteiten. Zo zorgen we bijvoorbeeld voor de overdracht van uw domiciliëringen en permanente opdrachten. En uw betalingen voeren we stipt op tijd uit.

 

Meer weten over de bankoverstapdienst (pdf)?

 

Hebt u nog vragen? BNP Paribas Fortis is een bank binnen handbereik. Neem gerust contact met ons op.

 

We leven de gedragscodes na

We weten dat we als bankier een cruciale rol spelen in uw financiële huishouding. En dat we dus heel voorzichtig met uw geld moeten omspringen. Daarom volgen we de gedragscodes van ons beroep ook strikt op. U vindt ze hieronder:

 

Gedragscode in klantenrelaties (pdf) Gedragscode bij woonkredieten (pdf)Gedragscode over reclame (pdf) Gedragscode in verzekeringszaken (pdf)

 

Uitdrukkelijke servicegaranties

Sommige elementen in onze dienstverlening zijn zo cruciaal dat we er uitdrukkelijke servicegaranties aan verbinden. Zo moet u bij verlies van uw bankkaart onmiddellijk weer kunnen beschikken over een tijdelijke kaart met alle functies. Is dat niet het geval, dan treedt de betrokken servicegarantie meteen in werking. Zonder discussies.

 

Kwaliteit moet blijken

Kantoren die volgens de metingen hoog scoren in klantentevredenheid, worden door BNP Paribas Fortis onderscheiden met een BNP Paribas Fortis Quality Label. De gelauwerde kantoren geven deze onderscheiding een prominente plaats geven in de ruimte die voor het publiek toegankelijk is. Zij kregen deze onderscheiding immers hen toegekend door de beste denkbare vakjury: hun eigen klanten.

 

Een Quality Label onderscheidt de kwaliteit van de geboden service in het afgelopen jaar. Het is tegelijk een engagement om ook het komende jaar werk te maken van een blijvend hoog kwaliteitspeil.