17/11/2015

PROspective maakt zich al helemaal op voor de eindejaarsperiode en de dringende agenda die elke bedrijfsleider nog moet afwerken

 

Praktische aanpak

PROspective is ondertussen al aan zijn derde editie. Ook dit nummer bevestigt met een sterke inhoud:

  • Dit jaar nog investeren én afschrijven
  • Moet elk bedrijf een dertiende maand uitbetalen?
  • Maximaal voordeel realiseren met een VAPZ
  • Nieuwe stimuli voor jonge KMO's
  • Wifi maakt wachten aangenamer 


Deel ook zelf PROspective


Het is belangrijk voor een realtieve nieuwkomer als PROspective om zijn abonneebestand zo snel mogelijk uit te breiden, kwestie van er 'te staan' bij starters, nieuwkomers, professionele klanten en prospects. Vandaar deze warme oproep:

  • maak kennis met PROspective als de nieuwsbrief voor u nog een première is;
  • schrijf u ook zelf in en;
  • deel zo breed mogelijk het nieuwe e-magazine met klanten of collega's die nog niet ingeschreven zijn.


Bekijk hier het novembernummer van PROspective
Gratis inschrijven op PROspective