Vaak Gestelde Vragen Bankkaart

De gegevens op mijn bankkaart (rekeningnummer, naam, kaartnummer) zijn niet meer leesbaar. Wat moet ik doen om mijn kaart te laten vervangen?

De storting van mijn biljetten in de geldautomaat van BNP Paribas Fortis werd verkeerd geboekt.

Door de diefstal van mijn bankkaart en identiteitsgegevens kent een derde mijn bankgegevens. Moet ik mijn rekeningen laten blokkeren?

Een verrichting werd foutief geboekt.

Ik heb mijn kaart laten blokkeren wegens verlies maar ondertussen vond ik ze terug. Kan ik ze laten deblokkeren en opnieuw in gebruik nemen?

Ik heb mijn nieuwe kaart nog niet ontvangen.

Ik kan mijn kaart niet gebruiken in het buitenland? Hoe komt dat? Wat kan ik doen?

Ik kreeg een nieuwe bankkaart en ik kan mij niet meer aanmelden op PC banking. Wat moet ik doen?

Mijn bankkaart werd gestolen of ze is zoek. Ik heb ze laten blokkeren en vervangen. Kan ik voor mijn nieuwe kaart een nieuwe of andere foto kiezen.

Mijn kaart werkt niet meer. Wat moet ik doen?

Tijdens de storting van mijn biljetten in de geldautomaat kreeg ik de melding dat er valse biljetten werden ingehouden.

Waarom kan ik geen geld afhalen?

Waarom kan ik niet betalen met mijn kaart?

Waarom krijg ik geen rekeningafschriften?

Wat is skimming? Hoe gaan skimmers te werk? Hoe kan ik skimming vermijden?

Waar vind ik de IBAN van mijn rekeningnummer?

Wat is BIC?

 

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stuur ons dan gerust een bericht of bel ons op 02 433 43 31 (ma-vr 7-22 u., za 9-17 u.).