Ik heb 5 foutieve "elektronische handtekeningen" ingevoerd en verkrijg de foutmelding "CMS2076 / CMS2086 / WAS0375 / WAS0372". Wat moet ik doen?

Na 5 opeenvolgende foutieve pogingen zal uw PC banking-contract om veiligheidsredenen automatisch geblokkeerd worden.

 

Opgelet: enkel de toegang tot PC banking wordt geblokkeerd. U kunt nog steeds geld afhalen aan automaten of betalingen doen bij handelaars.
 
Om uw toegang te deblokkeren, neemt u contact op met de Helpdesk PC banking op het nummer: (+32)(0)2 228 08 88 (op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur) of per e-mail: helpdesk@bnpparibasfortis.be.

Tip: wanneer u de foutmelding "De handtekening is foutief. Bereken de handtekening opnieuw en probeer nogmaals." ontvangt, controleer dan steeds vooraleer u zich opnieuw probeert aan te melden of de juiste BNP Paribas Fortis-bankkaart voor het ingegeven gebruikersnummer gebruikt.

 

Terug naar Vaak gestelde vragen