EBW0501

De foutmelding EBW0501 heeft twee mogelijke oorzaken:

 

1. Uw PC banking is geblokkeerd

U hebt vijf mislukte pogingen ondernomen om u aan te melden met de kaartlezer. Bijgevolg is uw toegang tot PC banking om veiligheidsredenen geblokkeerd. Gelieve contact op te nemen met onze PC banking-specialisten op het nummer 02 228 08 88 (elke werkdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur).

Goed om te weten: alleen uw toegang tot PC banking werd geblokkeerd, niet uw bankkaart. U kunt dus nog steeds met uw kaart geld opvragen aan automaten of betalen in winkels.

 

2. Uw bankkaart is geblokkeerd

U vulde in het aanmeldscherm het kaartnummer in van een bankkaart die u eerder laten blokkeren hebt, bijvoorbeeld na verlies of diefstal of nadat de kaart ingeslikt werd aan een automaat.

  • Hebt u intussen al een nieuwe bankkaart? Denk er dan aan het kaartnummer in het aanmeldscherm aan te passen.
  • Hebt u uw kaart inmiddels kunnen recupereren en wilt ze opnieuw gebruiken? Neem dan contact op met uw kantoor om ze te deblokkeren. Vóór u de kaart opnieuw kunt gebruiken in PC banking, dient u er eerst minstens één keer geld mee op te vragen aan een automaat of te betalen in een winkel.

 

Terug naar vaak gestelde vragen