Elektriciteitspanne

Bij een elektriciteitspanne doet u allereerst dit:

  1. Controleer of de panne zich enkel voordoet in uw woning of ook bij de buren.
  2. Contacteer in het laatste geval uw netwerkbeheerder.
    Tip: u vindt de contactgegevens meestal op uw zekeringenkast.
  3. Werk nooit zelf aan uw elektrische installatie als u niet over de nodige bekwaamheid beschikt. Consulteer indien nodig een vakman. 

Op welke bijstand kunt u rekenen?

Contactgegevens hersteller

U hebt een Top Woning-verzekering bij BNP Paribas Fortis? Dan bezorgt uw bijstandsverlener TeleClaims u de gegevens van een hersteller (24u/24).

 

  • Bel naar TeleClaims op 0800 96 040.
  • Neem uw polisnummer erbij. U vindt alle polisnummers van uw verzekeringen bij BNP Paribas Fortis:
    • op het handige TeleClaims-kaartje;
    • in PC banking (rubriek 'verzekeringen');
    • op uw polis(sen).


Tip: noteer uw polisnummers in een makkelijk toegankelijke folder op uw pc. Zo hoeft u nooit ver te zoeken.

 

Hersteller ter plaatse

Uw Top Woning-verzekering bij BNP Paribas Fortis heeft de waarborg Home Assist'? Uw bijstandsverlener van TeleClaims kan een vakman ter plaatse sturen.

 

  • Bel naar TeleClaims op 0800 96 040.
  • Neem uw polisnummer erbij.

 

Hoe geeft u de schade aan?

U hebt een Top Woning-verzekering bij BNP Paribas Fortis? Geef uw schade aan bij TeleClaims.

 

  • Doe uw aangifte online.
  • Bel naar TeleClaims (houd uw polisnummer bij de hand):
    • in België: naar het gratis nummer 0800 96 040.
    • in het buitenland: naar +32 2 664 99 00.

 

Een andere noodsituatie in verband met uw woning?

Kies de noodsituatie waarvoor u hulp wilt:

 

 

Hulp bij andere noodgevallen:

Zoek hier

Uw schade aangeven?

Bel TeleClaimsBel TeleClaims op
0800 96 040

Afdrukken