Phone banking

Altijd en vanaf elke telefoon uw bankzaken regelen met Phone banking Phone banking

Wat is Phone banking ?

Phone banking is een telefoondienst van BNP Paribas Fortis waarmee u altijd en overal toegang hebt tot uw rekeningen of persoonlijk advies kunt inwinnen over beleggingen, verzekeringen enz. Via het keuzemenu kiest u om zelf verrichtingen uit te voeren via de toetsen van uw telefoon of u te laten doorverbinden met een van onze adviseurs.

Voordelen van deze telefoondienst

Bankieren via de toetsen van uw telefoon kan 24 uur per dag, alle dagen van het jaar. Een vriendelijke computerstem begeleidt u stap voor stap. U wilt graag een adviseur spreken? Dat kan elke maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Via Phone banking kunt u uw rekeningsaldo opvragen, overschrijvingen doen, sparen, beleggen, verzekeringen en leningen afsluiten, ...

Onze adviseurs bieden een gelijkaardige service als in het kantoor: u informeren, u adviseren en tal van verrichtingen direct voor u uitvoeren. Wilt u een afspraak in uw kantoor? Dan legt de adviseur die meteen voor u vast.

Als u belegt via Phone banking, geniet u 20% korting op het makelaarsloon voor aandelen.
 

Meer weten over Phone banking

U kunt kiezen in welke taal u Phone banking wilt gebruiken.

Voor Nederlands, bel 02 762 60 00.

Voor Frans, bel 02 762 20 00.

Voor Duits, bel 02 762 80 00.

Voor Engels, bel 02 762 90 00.

Om verrichtingen te doen, hebt u een geheime toegangscode nodig, ongeacht of u ze uitvoert met een adviseur of via de toetsen van uw telefoon. Daarvoor ondertekent u een gratis contract, dat u kunt aanvragen in uw kantoor of op 02 762 60 00. Houd daarbij uw klantnummer bij de hand.

 

 

Prijs

  • Phone banking is gratis. U betaalt alleen de gesprekskosten volgens het tarief van uw telecomleverancier.

Vergelijkbare producten

Algemene voorwaarden geldig tot 11.04.2016 (pdf) Algemene voorwaarden geldig vanaf 12.04.2016 (pdf)

 


Alle details van dit product afdrukken