Onze private bankers

Uw uniek aanspreekpunt

 

Uw private banker is uw aanspreekpunt voor alles wat met geld en zekerheid te maken heeft:

  • hij of zij informeert, adviseert en voert verrichtingen voor u uit;
  • hij of zij wordt bijgestaan door een assistent private banker die eveneens verrichtingen voor u kan uitvoeren;
  • hij of zij stuurt een team van experts aan bij specifieke vragen en aandachtsgebieden (successieplanning, fiscale vraagstukken, …).


Een unieke diagnose als start van de relatie

 

Uw private banker stelt samen met u een Patrimoniale Balans op;

deze Patrimoniale Balans brengt volgende elementen in kaart:

  • de opbouw van uw vermogen;
  • de onderliggende structuur;
  • de afstemming van alle elementen;
  • een maximale doelgerichtheid;
  • het evenwicht tussen alle onderdelen;
  • ontbrekende voorzieningen, individuele aandachtspunten, …

 

Een regelmatige verslaggeving
 

De Patrimoniale Overeenkomst voorziet ook een regelmatig rapport over uw beleggingen. U krijgt hiervan driemaandelijks een verslag. Uw private banker staat natuurlijk ook klaar om dit met u te bespreken, indien gewenst.

Inzake private banker kiest u tussen:

 

  • uw private banker "klassiek"
    U ontmoet uw private banker in levende lijve, bij voorkeur in uw Private Banking Centre maar desgewenst ook thuis, in een kantoor van BNP Paribas Fortis, enzovoort.
     
  • uw private banker van Private Banking by James
    Deze private banker doet hetzelfde als een 'klassieke' private banker maar u ontmoet die niet in levende lijve.
    Hij of zij werkt vooral telefonisch. U kunt hem of haar bellen op het nummer 02 433 40 51. Daarnaast gebruikt hij mogelijke digitale kanalen: e-mailing, webconferenties, enzovoort.

    Private Banking by James richt zich uiteraard vooral tot
  • druk bezette cliënten met agendaproblemen door frequente verplaatsingen naar het buitenland;
  • Belgische expats die voor hun bedrijf in het buitenland wonen;
  • Belgen die grote delen van het jaar in het buitenland wonen;
  • cliënten die de digitale kanalen verkiezen.

  

Bij de start van de cliëntenrelatie met Private Banking legt u uw keuze vast. U kunt uw voorkeur uiteraard op elk moment wijzigen.