TeleClaims

Is uw autosleutel afgebroken in het contactslot? Is de bliksem op uw dak ingeslagen? Heeft uw voetballende zoontje het schuifraam van de buren aan diggelen getrapt? Geen paniek: TeleClaims staat u bij. Eenvoudig, praktisch en voordelig.

 

Waarmee kan TeleClaims u van dienst zijn?

  • Tijdens de kantooruren (van 8 tot 18.30 uur):
    • We nemen alle bijstandsmaatregelen die zich opdringen.
    • We brengen uw schadedossier in orde.
  • Buiten de kantooruren (van 18.30 tot 8 uur, en tijdens het weekend en de feestdagen):
    • We noteren uw schadegeval.
    • We organiseren onmiddellijk de nodige bijstand.

 

Hoe TeleClaims bereiken?

Als u een Autoverzekering of de verzekeringen Top Familiale of Top Woning-verzekering bij ons lopen hebt, dan kunt u een beroep doen op TeleClaims. Contacteer ons via:

  • telefoon
    • In België: naar het gratis nummer 0800 96 040.
    • In het buitenland: naar +32 (0)2 664 99 00. Uw dossierbeheerder neemt zo snel mogelijk contact met u op.
  • computer

 

Wat te doen ingeval van schade?

Niemand is ooit echt voorbereid op een schadegeval. “Wat moet ik doen? Waar vind ik een hersteller? Welke documenten moet ik invullen?” Ontdek tips en adviezen over wat te doen bij noodsituaties in en rond uw woning. 

 
TeleClaims

Schade aan uw woning?

Bel TeleClaims!

Uw schade aangeven?

belBel TeleClaims op
0800 96 040

Afdrukken