Uw mening telt
 

Uw mening is heel belangrijk voor ons. Net als uw suggesties voor de verbetering van onze diensten en producten. Net als een complimentje op zijn tijd…

  • Uw eerste aanspreekpunt voor suggesties, opinies en felicitaties is uiteraard uw vertrouwde gesprekspartner in uw kantoor.
  • Binnen BNP Paribas Fortis is een voordurende kwaliteitszorg een prioriteit van de eerste orde. Wenst u uw suggesties enz. te delen met de verantwoordelijken van de betrokken diensten voor kwaliteitszorg, dan kunt u hen een mailtje sturen. Daartoe hebben we enkele eenvoudige formulieren klaargezet:
    • u hebt een suggestie;
    • u wilt een medewerker of medewerkers van BNP Paribas Fortis een compliment (laten) bezorgen.

U hebt een klacht?
 

Een belangrijk onderdeel van onze kwaliteitszorg is een attente en zorgvuldige klachtenbehandeling.
BNP Paribas Fortis neemt elke klacht ernstig. Vertrekpunt van onze klachtenbehandeling is een korte beschrijving van wat er gebeurd is en van wat u voorstelt.
Vul het aangifteformulier "klacht" in.

BNP Paribas Fortis hecht groot belang aan tevreden klanten. Voor elk van onze medewerkers is dit de eerste prioriteit.