16/10/2015

Een nieuwe mediacampagne zet de grote flexibiliteit van de service James in de kijker

 Een nieuwe mediacampagne zet de grote flexibiliteit van de service James in de kijker: u hoeft zich niet meer te verplaatsen en u kunt contact opnemen met uw persoonlijke James-adviseur tot lang vóór en na de normale kantooruren.

 

James is onze service voor persoonlijk advies op afstand. Met James regelt u uw bankzaken waar en wanneer het ú past. Ook 's avonds en in het weekend. Zonder u te verplaatsen.

Uw James-adviseur volgt van kortbij uw beleggingsportefeuille. Maar zijn dienstverlening gaat ook verder. De service van James bestrijkt alle financiële domeinen: dagelijkse bankzaken, sparen en beleggen, kredieten en verzekeringen.

Katrien Nachtergaele, directeur James, wijst op de achtergrond van deze brede expertise: ‘Onze adviseurs van James werken in een open ruimte waarin zij zeer snel informatie kunnen uitwisselen en gespecialiseerde kennis delen. Zodra een adviseur een interessante ontwikkeling of informatie ziet op Bloomberg of Reuters, deelt hij of zij dat meteen met de collega's.

 

De service James is ter beschikking elke werkdag van 7 u. tot 22 u. en op zaterdag van 9 u. tot 17 u. Ook webex-conferenties behoren tot het standaardarsenaal van James. Het webex-platform biedt u trouwens enkele uitgesproken voordelen:

  1. goed onderbouwde uitleg en advies (ondersteund door documenten, grafieken en tabellen die getoond kunnen worden);
  2. veiligheid voor 100% gegarandeerd;
  3. uw adviseur in beeld, wat leidt tot een menselijker contact.

 Meer weten?