16/06/2016

Uw bank is vanaf nu altijd en overal bereikbaar, 24/7.

 

Vanaf nu is onze Private Bank & Wealth Management 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 bereikbaar voor haar cliënten.


Om onze cliënten nog beter te kunnen dienen, ontwikkelden BNP Paribas Fortis Private Banking & Wealth Management een nieuwe, exclusieve service: de telefoonlijn PrivilegeConnect. Onze bank is op deze manier altijd, snel én makkelijk bereikbaar.

 

Via PrivilegeConnect kunnen onze cliënten ons bereiken voor bijvoorbeeld de uitvoering van overschrijvingen en dringende betalingen, informatie over hun rekeningen en kredietkaarten, het bestellen van vreemde munten, het doorgeven van beursorders (zonder advies), enzovoort. an maandag tot vrijdag van 7 u. tot 22 u. en op zaterdag van 9u. tot 17u. kunnen al deze vragen meteen behandeld worden. Uiteraard staan we ook buiten deze openingsuren klaar voor onze cliënten voor dringende vragen of ernstige problemen. Specifieke opdrachten, zoals overschrijvingen, gaan prioritair door op de volgende werkdag.

 

Van waar onze cliënten ook bellen, op welk tijdstip dan ook, ze krijgen altijd een medewerker aan de lijn.

 

Altijd en overal in verbinding met uw bank!

 

Wenst u meer informatie over deze service? Contacteer dan uw Private Banker of Wealth Manager. Bent u nog geen cliënt? Aarzel dan niet om ons te contacteren.