Kaart werd geweigerd

Bij een geweigerde kaart doet u allereerst dit:

Uw bankkaart

Bel ons op 02 762 60 00 (ma-vr 7-22 u., za 9-17 u.). Onze specialisten onderzoeken het probleem en zorgen voor een oplossing. 

Uw Visa- of MasterCard-kredietkaart

Bel de klantendienst van ATOS Worldline: +32 (0) 2 205 85 85 (van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 18 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur).

Website: www.mijnkaart.be.
 

Uw American Express kredietkaart

(De diensten van American Express zijn 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 beschikbaar.)

 Bel onmiddellijk naar het hieronder vermelde telefoonnummer verbonden aan uw kaart:

 

American Express Blue:

02 676 22 33

American Express Green:02 676 21 21
American Express Gold:02 676 28 28
American Express Business:02 676 25 25

Website: www.americanexpress.be

 

Is er misbruik gepleegd met uw kaart?

  • Vergeet niet uw kaart eerst te blokkeren! (zie hierboven).
  • Leg klacht neer bij de politie. Die zal een proces-verbaal opstellen.
  • Bezorg het proces-verbaal aan uw kantoor.

 

Een andere noodsituatie in verband met uw geldmiddelen?

Kies de noodsituatie waarvoor u hulp wilt:

 

 

Hulp bij andere noodgevallen:

Zoek hier

Card Stop


Afdrukken