Volledige klachtenprocedure

1. Neem eerst contact op met uw vertrouwde gesprekspartner.

Hij kent u het best. Daarom is hij ook het best geplaatst om samen met u een oplossing uit te zoeken. 

Praat u er liever met iemand anders over of gebruikt u graag een formulier?

    • U vult het formulier van PC banking in (hou alvast uw kaartlezer bij de hand).
    • U vult het formulier op onze website in. Deze omgeving is niet beveiligd. Vermeld dus geen vertrouwelijke informatie.

 

2. U gaat niet akkoord met de voorgestelde oplossing?

Neem dan contact op met het Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis:

 

 

Vermeld dat uw ontevredenheid al een eerste keer behandeld werd binnen de bank.

 

Of stuur een brief of fax naar:

 

BNP Paribas Fortis NV
Klachtenmanagement
Warandeberg 3

1000 Brussel
Fax: 02 228 72 00

 

3. U gaat niet akkoord met de oplossing van het Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis?

 

Betreft uw klacht een bankproduct?

Leg uw dossier schriftelijk voor aan:

OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen

North Gate II

Koning Albert II-laan 8, bus 2

B-1000 Brussel
Tel: +32 2 545 77 70
Fax: +32 2 545 77 79

E-mail: ombudsman@ombudsfin.be

 

Betreft uw klacht een verzekeringsproduct?

Leg uw dossier schriftelijk voor aan:

Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare, 35
1000 Brussel
Tel: +32 2 547 58 71
Fax:+32 2 547 59 75

E-mail: info@ombudsman.as

 

Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook gebruik maken van het formulier dat op de site van de onlinegeschillenbeslechting-platform van Europese Unie beschikbaar is

 
Uw mening telt


Afdrukken