Uw mening telt

U bent niet tevreden? Dat nemen wij ernstig

 

Vertel het ons

U verwacht een foutloze service van uw bank. Terecht. Soms gaat het evenwel eens mis en bent u niet tevreden. Blijf er niet mee zitten als u ontevreden bent. Vertel het ons. U krijgt onze onverdeelde aandacht. Bovendien zoeken wij naar een snelle oplossing.

 

Bij wie kunt u terecht?


Neem contact op met uw vertrouwde gesprekspartner bij BNP Paribas Fortis

Deel uw ontevredenheid mee aan uw vertrouwde gesprekspartner of kantoordirecteur. Hij of zij beschikt over tal van mogelijkheden voor een snelle oplossing.

 

Vertelt u het liever telefonisch of in een formulier?

    • U vult het formulier van PC banking in (hou alvast uw kaartlezer bij de hand).
    • U vult het formulier op onze website in. Deze omgeving is niet beveiligd. Vermeld dus geen vertrouwelijke informatie.

Raakt het probleem niet naar tevredenheid opgelost? Kijk hier voor de volledige klachtenprocedure

 

Aan wie kunt u een suggestie meedelen? Een compliment geven?

Uw ideeën voor de verbetering van onze diensten en producten zijn bijzonder welkom. De specialisten kwaliteitszorg kijken uit naar uw mening. Klik op de passende link

 

Wij kennen graag uw mening

BNP Paribas Fortis wil weten wat zijn klanten denken. Daarom geven wij geregeld opdrachten voor marktonderzoek. Dankzij uw deelname kunnen wij onze service verbeteren.

 

U wordt gevraagd voor een marktonderzoek en u hebt daar vragen bij?

 
Uw mening telt


Afdrukken