Wat moet ik doen als ik mijn kaart verlies of als ze gestolen is?

  1. Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170.
  2. Geef het verlies of de diefstal binnen de 24 uur aan bij de politie (ook in het buitenland).

U krijgt automatisch een nieuwe kaart.

U ontvangt per post een nieuwe pincode en u krijgt een sms met instructies voor het activeren van de nieuwe kaart.

Kaart ontvangen? Voltooi de activering van uw kaart door ze eenmaal te gebruiken in een fysieke winkel. U kan uw pincode wijzigen via een geldautomaat.

Uw kaart tijdelijk blokkeren zodat u nog tijd hebt om ze te zoeken? Dat kan via Easy Banking App.

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Tik op Mijn diensten en op Kaarten.
  3. Kies uw kaart. Koos u een kredietkaart? Druk dan op het tandwiel om uw kaartinstellingen te openen.
  4. Schakel de tijdelijke blokkering in of uit.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: