Mijn debetkaart is defect of stuk. Hoe kan ik deze vervangen?

U kan eenvoudig uw defecte of kapotte debetkaart vervangen via Easy Banking App. 
1. Meld u aan in Easy Banking App.
2. Klik op Mijn diensten, vervolgens Rekeningen en kaarten
3. Tik op de kaarten die gekoppeld zijn aan de rekening en kies de debetkaart die u wilt vervangen. 
4. Klik op Definitief blokkeren of vervangen
5. Geef aan dat de kaart stuk is.
6. Bevestig dat u de kaart wenst te vervangen. 

Een defecte kaart zal bij vervanging, in afwachting van de nieuwe kaart, niet geblokkeerd worden.  

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: