Waarom werkt mijn kaart niet meer?

Dit zijn mogelijke oorzaken:

  1. Controleer de limietenvan uw kaart via Kaarten in Easy Banking App.
  2. U ontving een nieuwe kaart die u nog moet activeren. Gebruik uw kaart in een fysieke winkel.
  3. Uw kaart is defect.
  4. De betalingen die u vorige maand met uw kredietkaart deed, werden nog niet van uw rekening afgehouden. Uw volledige limiet zal pas de dag na de afrekening beschikbaar zijn.

Meer hulp nodig? Bel het Easy Banking Centre via Communicatie in Easy Banking App of bel 02 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: